Cum se dezinstalează Office 365 și Office 2016-2024 din Windows

Dezinstalarea Microsoft Office din Windows folosind Setări

1. Deschideți Setări în Windows.
2. Faceți clic pe „Aplicații și caracteristici” în Windows 10, în Windows 11 este „Aplicații instalate”.
3. Selectați Office-ul pe care doriți să îl dezinstalați.
4. În Windows 10, faceți dublu clic pe butonul de dezinstalare (vezi imaginea nr. 1). În Windows 11, faceți clic pe cele trei puncte de lângă aplicație, apoi faceți clic pe butonul de dezinstalare (vezi imaginea nr. 2).
5. Continuați să urmați instrucțiunile de pe ecran.

Imaginea nr. 1 (Windows 10)

Imaginea nr. 2 (Windows 11)

Dacă parcurgeți acești pași, aplicațiile Office vor fi eliminate din sistemul dvs. Windows 10/11.

 

Dezinstalați Microsoft Office din Windows utilizând instrumentul de depanare

1. Deschideți acest link: https://aka.ms/SaRA-officeUninstallFromPC.
2. Faceți clic pe Deschidere Obțineți ajutor
3. Se va deschide apoi o fereastră în care vă veți da consimțământul pentru a rula programul pentru a dezinstala versiunea anterioară de Office.