Office 365 Business Standard + Copilot 365 - 1 an
Cod: 117Descriere detaliată a produsului
Descriere și Aplicație
Îmbinați versatilitatea și familiaritatea cu Microsoft 365 Business Standard și utilizați-o pe mai multe dispozitive (maximum 15 dispozitive per persoană). Bucurați-vă de toate aplicațiile Office pe care le cunoașteți deja, împreună cu flexibilitatea unui software excelent de colaborare și o soluție modernă pentru e-mail găzduit. Conectați-vă și lucrați cu echipa dvs. oriunde v-ați afla, cu Microsoft Teams, și profitați de 1 TB de stocare în cloud OneDrive per utilizator și o cutie poștală cu o capacitate de 50 GB și un nume de domeniu personalizat.
Microsoft 365 Business Standard include versiuni găzduite și desktop ale aplicațiilor Office de productivitate uimitoare și vă permite să sincronizați cu ușurință fișierele la care ați lucrat offline atunci când sunteți conectat la internet. Mai mulți membri ai echipei pot lucra simultan la același document, iar fișierele dvs. sunt întotdeauna salvate. Fiți întotdeauna la curent cu cel mai recent model de actualizări și nu vă mai faceți griji cu privire la întreținere cu modelul de abonament!
![]() |
Microsoft Outlook |
![]() |
Microsoft Word |
![]() |
Microsoft Excel Creați și gestionați foi de calcul și ocupați-vă de o analiză mai puternică a datelor cu Excel. În această versiune, Excel oferă foi de calcul de toate tipurile, de la contabilitate la baze de date de produse. Pe lângă alte funcții noi și impresionante, cum ar fi formulele, diagramele de hărți și pâlnie, elemente vizuale îmbunătățite, publicarea în Power BI, teme noi, selecții precise și altele, vă oferă noi metode de afișare a datelor într-un mod atractiv. În plus, elementele vizuale îmbunătățite, îmbunătățirile în zona stiloului, partajarea mai simplă și funcțiile de accesibilitate mai bune vă vor permite să economisiți timp, menținând în același timp fluxul de lucru familiar. |
![]() |
Microsoft PowerPoint Creați prezentări mai sofisticate și vizual atractive pentru a capta atenția publicului țintă cu PowerPoint. Cea mai recentă versiune a instrumentului binecunoscut aduce efecte vizuale îmbunătățite, cum ar fi tranzițiile Morph, evidențiatorul de text, opțiunile de zoom. De asemenea, vă permite să vă faceți prezentările dinamice cu modele 3D, eliminarea fundalului, exportul în 4K, înregistrarea în ultra HD și alte funcții. |
|
|
Microsoft Publisher Creați publicații profesionale și atrăgătoare vizual folosind instrumente simple cu Publisher. Noua versiune extinde posibilitățile de publicare a graficelor de orice fel - pentru prezentări, publicitate, pliante, buletine informative, reviste și altele. În plus, puteți alege metoda de publicare care se potrivește cel mai bine publicului țintă: e-mail, PDF, XPS sau printuri de înaltă calitate. |
![]() |
Microsoft Access Creați și gestionați baze de date cu instrumente puternice folosind Access. Noua versiune acceptă crearea de aplicații de baze de date care funcționează direct în browser, ceea ce o face deosebit de ușoară. Programul îmbunătățit include, de asemenea, grafice noi pentru vizualizarea datelor, suport pentru numere mari (bigint), suport reînnoit pentru dBASE (.dbf) și capacitatea de a sorta în Foaia de proprietăți pentru formulare și rapoarte. |
![]() |
SharePoint |
![]() |
OneDrive |
![]() |
Teams |
Funcții
- Până la 1 TB de stocare în cloud per utilizator. Stocați și partajați fișiere și colaborați cu ușurință la documente în timp real cu spațiul generos de stocare OneDrive de 1 TB per utilizator!
- Găzduiește-ți propriul e-mail. Acoperiți toate nevoile afacerii dvs. și găzduiți e-mail cu o cutie poștală de 50 GB și un nume de domeniu personalizat.
- Creați centre online pentru proiecte individuale. Creați cu ușurință mini-site-uri web pentru proiectele dvs., gestionați-vă echipa și urmăriți progresul sarcinilor cu ajutorul puternicului SharePoint.
- Utilizați aplicațiile Office pe până la 5 dispozitive per utilizator. Utilizați o singură cheie pentru aplicațiile Office complet instalate pe cinci dispozitive mobile, cinci tablete și cinci PC-uri sau Mac-uri per utilizator.
- Asistență continuă. Aveți întotdeauna pe cineva disponibil pentru a vă ajuta cu problemele datorită asistenței telefonice și web 24/7 oferite de Microsoft.
Parametri suplimentari
| Categorie: | Software de birou |
|---|---|
| Tipul de distribuție: | electronic |
| Validitatea cheii: | 12 luni |
| Portabilitatea cheilor: | Da, între PC-uri (legat de contul Microsoft) |
| Limbă: | În toate limbile (inclusiv în limba română) |
| Garanție: | 24 de luni |
| Factura: | Da |
| Utilizare comercială/corporativă: | Da |
| Sistem de operare: | Vedeți cerințele de sistem |
| Număr de dispozitive: | până la 5 |
| Originea cheii: | Nou |
| Conține: | Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access (numai pentru PC), Exchange, OneDrive for Business, SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Loop, Clipchamp |









