Office 365 Business Standard + Copilot 365 - 1 an

Cod: 117
Portabil Pentru Windows/MAC Conectat la cont
lei689 lei620,72 fără TVA
În stoc
Livrare la:
10.12.2025

Informaţii detaliate

Livrare rapidă
Livrare rapidă
Vom livra bunurile imediat după plată prin e-mail, în termen de maximum 60 de minute. De asemenea, cu instrucțiuni de instalare.
Factura
Factura
Suntem o companie slovacă. Veți primi o factură și o cheie odată cu fiecare comandă plătită corect.
Versiunea în limba română
Versiunea în limba română
Toate produsele sunt multilingve, adică includ și localizare în limba română.
Garanție
Garanție
Garanția este evidentă. Rezolvăm reclamațiile cât mai repede posibil.

Descriere detaliată a produsului

Descriere și Aplicație

Îmbinați versatilitatea și familiaritatea cu Microsoft 365 Business Standard și utilizați-o pe mai multe dispozitive (maximum 15 dispozitive per persoană). Bucurați-vă de toate aplicațiile Office pe care le cunoașteți deja, împreună cu flexibilitatea unui software excelent de colaborare și o soluție modernă pentru e-mail găzduit. Conectați-vă și lucrați cu echipa dvs. oriunde v-ați afla, cu Microsoft Teams, și profitați de 1 TB de stocare în cloud OneDrive per utilizator și o cutie poștală cu o capacitate de 50 GB și un nume de domeniu personalizat.

Microsoft 365 Business Standard include versiuni găzduite și desktop ale aplicațiilor Office de productivitate uimitoare și vă permite să sincronizați cu ușurință fișierele la care ați lucrat offline atunci când sunteți conectat la internet. Mai mulți membri ai echipei pot lucra simultan la același document, iar fișierele dvs. sunt întotdeauna salvate. Fiți întotdeauna la curent cu cel mai recent model de actualizări și nu vă mai faceți griji cu privire la întreținere cu modelul de abonament!

Microsoft Outlook
Trimiteți, primiți și gestionați mai eficient comunicarea prin e-mail cu Outlook. Outlook vă oferă acces la toate contactele și adresele de e-mail salvate, permițându-vă să mențineți informațiile despre parteneri și clienți actualizate. În plus, aplicația îmbunătățită vă oferă mai multe opțiuni cu carduri de contact actualizate, @notificări, inbox direcționat, carduri de pachete de călătorie și alte funcții. Pentru a vă minimiza volumul de muncă, puteți programa întâlniri în diferite fusuri orare, puteți asculta e-mailurile, puteți descărca automat atașamente din cloud și puteți seta mementouri care să apară deasupra ferestrelor în care lucrați.

Microsoft Word
Creați, editați și gestionați documente text profesionale în aplicația Word. Cu noile instrumente de traducere, citire mai ușoară și scriere mai naturală, vă puteți îmbunătăți capacitatea de a comunica și de a absorbi informații. Integrarea nouă SVG, suportul pentru sintaxa LaTeX, Microsoft Translator, Learning Tools vă sporesc productivitatea. Documentele sunt acum mai ușor de găsit și mai confortabil de navigat cu funcțiile de întoarcere a paginilor ca într-o carte și cu afișarea Alăturat.

Microsoft Excel
Creați și gestionați foi de calcul și ocupați-vă de o analiză mai puternică a datelor cu Excel. În această versiune, Excel oferă foi de calcul de toate tipurile, de la contabilitate la baze de date de produse. Pe lângă alte funcții noi și impresionante, cum ar fi formulele, diagramele de hărți și pâlnie, elemente vizuale îmbunătățite, publicarea în Power BI, teme noi, selecții precise și altele, vă oferă noi metode de afișare a datelor într-un mod atractiv. În plus, elementele vizuale îmbunătățite, îmbunătățirile în zona stiloului, partajarea mai simplă și funcțiile de accesibilitate mai bune vă vor permite să economisiți timp, menținând în același timp fluxul de lucru familiar.
Microsoft PowerPoint
Creați prezentări mai sofisticate și vizual atractive pentru a capta atenția publicului țintă cu PowerPoint. Cea mai recentă versiune a instrumentului binecunoscut aduce efecte vizuale îmbunătățite, cum ar fi tranzițiile Morph, evidențiatorul de text, opțiunile de zoom. De asemenea, vă permite să vă faceți prezentările dinamice cu modele 3D, eliminarea fundalului, exportul în 4K, înregistrarea în ultra HD și alte funcții.

Microsoft Publisher
Creați publicații profesionale și atrăgătoare vizual folosind instrumente simple cu Publisher. Noua versiune extinde posibilitățile de publicare a graficelor de orice fel - pentru prezentări, publicitate, pliante, buletine informative, reviste și altele. În plus, puteți alege metoda de publicare care se potrivește cel mai bine publicului țintă: e-mail, PDF, XPS sau printuri de înaltă calitate.
Microsoft Access
Creați și gestionați baze de date cu instrumente puternice folosind Access. Noua versiune acceptă crearea de aplicații de baze de date care funcționează direct în browser, ceea ce o face deosebit de ușoară. Programul îmbunătățit include, de asemenea, grafice noi pentru vizualizarea datelor, suport pentru numere mari (bigint), suport reînnoit pentru dBASE (.dbf) și capacitatea de a sorta în Foaia de proprietăți pentru formulare și rapoarte.

SharePoint
Microsoft SharePoint este o platformă web securizată pentru colaborare și gestionare a conținutului. Creați un mini site web centralizat și protejat prin parolă pentru diverse proiecte online și gestionați-l cu ușurință. Personalizați aspectul paginii, adăugați pagini și partajați fișierele într-un mod care se potrivește cel mai bine dvs. și organizației dvs. Permite companiilor să automatizeze fluxurile de lucru prin proiecte și să gestioneze accesul la fișierele lor într-un mod sigur. Puteți utiliza, de asemenea, SharePoint pentru a crea un extranet și a adăuga clienți și parteneri de afaceri de la distanță la proiectele dvs.

OneDrive
OneDrive este un serviciu de stocare în cloud de la Microsoft. Vă permite, dumneavoastră și colaboratorilor dumneavoastră, să stocați și să accesați fișierele de oriunde v-ați afla, pe mai multe dispozitive, fără a vă face griji cu privire la securitate. Partajați și colaborați simplu și eficient la documente și sincronizați versiunile offline și online ale aceluiași fișier fără probleme. OneDrive este soluția ideală pentru organizațiile și echipele care se bazează foarte mult pe colaborare și nu au un birou central.

Teams
Creați și gestionați echipe și canale, partajați fișiere, planificați întâlniri și consolidați colaborarea utilizând Microsoft Teams. Fiți la curent cu progresul proiectelor și cu discuțiile de grup în activități și treceți cu ușurință de la discuții la apeluri, atunci când este necesar. Teams este un instrument puternic de colaborare, cu numeroase funcții concepute pentru a simplifica munca și comunicarea și pentru a spori productivitatea. Comunicarea la distanță pentru afaceri nu a fost niciodată mai bună decât cu Teams!

Funcții

  • Până la 1 TB de stocare în cloud per utilizator. Stocați și partajați fișiere și colaborați cu ușurință la documente în timp real cu spațiul generos de stocare OneDrive de 1 TB per utilizator!
  • Găzduiește-ți propriul e-mail. Acoperiți toate nevoile afacerii dvs. și găzduiți e-mail cu o cutie poștală de 50 GB și un nume de domeniu personalizat.
  • Creați centre online pentru proiecte individuale. Creați cu ușurință mini-site-uri web pentru proiectele dvs., gestionați-vă echipa și urmăriți progresul sarcinilor cu ajutorul puternicului SharePoint.
  • Utilizați aplicațiile Office pe până la 5 dispozitive per utilizator. Utilizați o singură cheie pentru aplicațiile Office complet instalate pe cinci dispozitive mobile, cinci tablete și cinci PC-uri sau Mac-uri per utilizator.
  • Asistență continuă. Aveți întotdeauna pe cineva disponibil pentru a vă ajuta cu problemele datorită asistenței telefonice și web 24/7 oferite de Microsoft.

Parametri suplimentari

Categorie: Software de birou
Tipul de distribuție: electronic
Validitatea cheii: 12 luni
Portabilitatea cheilor: Da, între PC-uri (legat de contul Microsoft)
Limbă: În toate limbile (inclusiv în limba română)
Garanție: 24 de luni
Factura: Da
Utilizare comercială/corporativă: Da
Sistem de operare: Vedeți cerințele de sistem
Număr de dispozitive: până la 5
Originea cheii: Nou
Conține: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access (numai pentru PC), Exchange, OneDrive for Business, SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Loop, Clipchamp