Termeni și condiții generale

I. Identificarea comerciantului

1.1. Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „TCG”) reglementează relațiile juridice dintre compania

Denumire comercială: Ant Media, s. r. o.
Sediu: Komenského 337/4, Nedožery-Brezany 972 12, Slovacia

Înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Județean Trenčín, Secțiunea Sro, Foaia nr. 28392/R
CUI: 47226803
CIF: 2023799041
Număr TVA: SK2023799041
Cont bancar: SK75 8330 0000 0024 0165 5402

Vânzătorul este plătitor de TVA.

(denumit în continuare „Vânzător” sau „Comerciant”) și orice persoană care este Cumpărător al produselor oferite de Vânzător pe site-ul web al Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în sensul altor prevederi ale acestor Termeni și Condiții Generale și al legilor relevante care definesc consumatorul, în cadrul legislației valabile a Republicii Slovace, în special următoarele legi: Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor și privind modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare, Legea nr. 40/1964 Coll. Codul Civil, cu modificările ulterioare.

1.2. Contactul prin e-mail și telefonic al vânzătorului este:

E-mail: info@softoria.ro

1.3. Adresa pentru trimiterea corespondenței, reclamațiilor, retragerii din contracte este:

Ant Media, s. r. o., Komenského 337/4, Nedožery-Brezany 972 12, Slovacia

 

II. Definiția termenilor

2.1. În sensul acestor termeni și condiții generale, Comerciantul, în conformitate cu Legea nr. 108/2024 Coll., cu modificările ulterioare, stabilește și definește următorii termeni:

2.2. Un contract la distanță este un contract între un comerciant și un consumator, convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, în special prin utilizarea unei interfețe online, e-mail, telefon, fax, listă de corespondență sau catalog de oferte.

2.3. Comerciantul (denumit în continuare „Vânzător”) este o persoană care, în legătură cu un contract de consum, o obligație care decurge din acesta sau în practica comercială, acționează în cadrul activității sau profesiei sale, inclusiv prin intermediul unei alte persoane care acționează în numele sau pe contul său.

2.4. Un consumator este o persoană fizică care, în legătură cu un contract de consum, o obligație care decurge din acesta sau o practică comercială, nu acționează în cadrul activității sau profesiei sale.

2.5. Un contract de consum este orice contract, indiferent de forma juridică, încheiat de un comerciant cu un consumator.

2.6. Termenul „magazin online” este identic cu termenul „comerț electronic” și cu termenul „site web”.

2.7. Un cumpărător este orice persoană (persoană fizică sau juridică) care a trimis o comandă, utilizând în principal site-ul web al Vânzătorului sau alte mijloace de comunicare la distanță.

2.8. Suport durabil înseamnă un mijloc care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informații adresate consumatorului sau comerciantului pentru o perioadă care corespunde scopului urmărit de aceste informații și într-un mod care permite reproducerea și utilizarea lor nemodificată în viitor, în special un document, un e-mail, o cheie USB, un CD, un DVD, un card de memorie și un hard disk al computerului.

2.9. Un produs este în special un bun, un serviciu, un conținut digital.

2.10. Un serviciu este în special orice activitate sau prestație care este oferită sau furnizată consumatorului, inclusiv un serviciu digital.

2.11. Un bun este orice lucru mobil corporal.

2.12. Un lucru cu elemente digitale este orice lucru mobil care conține conținut digital sau un serviciu digital sau este conectat la conținut digital sau la un serviciu digital într-un mod care absența conținutului digital sau a serviciului digital ar împiedica lucrul să își îndeplinească funcțiile.

2.13. Conținutul digital reprezintă date create și furnizate în formă digitală.

2.14. Un serviciu digital este un serviciu care permite consumatorului să creeze, să proceseze, să stocheze sau să acceseze date în formă digitală sau care permite schimbul sau orice interacțiune cu date în formă digitală încărcate sau create de utilizatorii serviciului.

2.15. O furnizare digitală reprezintă conținut digital și un serviciu digital.

III. Prevederi de bază

3.1. Prezentele Condiții Generale guvernează relațiile juridice dintre Cumpărătorii care sunt consumatori și Comerciant.

3.2. Prevederile Legii nr. 513/1991 Coll., Codul Comercial, cu modificările ulterioare, se aplică relațiilor contractuale (precum și altor raporturi juridice care pot decurge din relația contractuală) cu Cumpărătorii care nu sunt consumatori.

IV. Comandă de Produse – Încheierea unui Contract de Vânzare-Cumpărare

4.1. O propunere de încheiere a unui contract de vânzare-cumpărare de către Cumpărător reprezintă trimiterea unei comenzi de produse de către Cumpărător, efectuată în principal utilizând site-ul web al Comerciantului sau alte mijloace de comunicare la distanță.

4.2. Un contract de vânzare-cumpărare între Cumpărător și Comerciant se încheie în momentul livrării către Cumpărător a unei confirmări de primire a comenzii, pe care Cumpărătorul a creat-o în conformitate cu punctul 4.1. din prezentele CGC de către Comerciant (electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului, pe care Cumpărătorul a ales-o în procesul de creare a comenzii).

V. Durata contractului de cumpărare

5.1. Contractul de cumpărare se încheie pe o perioadă determinată și încetează în special la îndeplinirea tuturor obligațiilor Vânzătorului și Cumpărătorului. În special, la livrarea și plata produselor în conformitate cu contractul de cumpărare încheiat.

VI. Informații despre prețul de cumpărare

6.1. Prețul produselor comandate prin intermediul site-ului web al Vânzătorului (denumit în continuare „preț de cumpărare”) este indicat separat pentru fiecare produs și este valabil la momentul creării comenzii de către Cumpărător.

6.2. Prețul de cumpărare al produselor listate pe site-ul web al Vânzătorului este totalul Produselor, inclusiv toate taxele, și este indicat clar pe site-ul web al Vânzătorului.

VII. Livrarea produselor

7.1. Vânzătorul este obligat să onoreze comanda și să livreze produsele către Cumpărător în termen de cel mult 10 zile de la data încheierii contractului de vânzare-cumpărare în sensul punctului 4.2 și următoarele din prezentele CGC și plata prețului total al comenzii către Vânzător. Dacă ambele condiții specificate la punctul 7.1 din prezentele CGC au fost îndeplinite (adică dacă contractul de vânzare-cumpărare a fost încheiat și prețul total al comenzii a fost plătit Vânzătorului), Vânzătorul este obligat să livreze produsele către Cumpărător în termen de cel mult 10 zile de la data îndeplinirii ambelor condiții.

Perioada obișnuită în care Vânzătorul expediază produsele este imediat după plată și primirea plății în contul bancar al Vânzătorului.

VIII. Metoda de livrare a produselor

8.1. Livrarea produselor are loc electronic prin e-mail.

IX. Metode de plată

9.1. Puteți plăti pentru produse pe site-ul Vânzătorului în următoarele moduri:

9.1.1. plată prin depunere sau transfer în contul Vânzătorului

9.1.2. plată cu cardul online prin intermediul platformei de plată ShoptetPay

X. Livrare – metode de transport al produselor și prețul transportului acestora

10.1. Prețul de achiziție al produselor include costurile de transport și alte costuri legate de livrarea produselor

10.2. Metode de livrare a produselor:

10.2.1. Forme de transport:

10.2.1. Prin e-mail

XI. Retragerea Cumpărătorului din Contractul de Vânzare-Cumpărare fără a invoca vreun motiv

11.1. Consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță și dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale fără a invoca vreun motiv, în termenul specificat la Articolul XII. 12.1 - 12.3 din prezentele CGC, cu excepția unui contract al cărui obiect este:

11.2. Furnizarea unui serviciu, dacă serviciul a fost furnizat integral și furnizarea serviciului a început înainte de expirarea perioadei de retragere cu consimțământul expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului, își pierde dreptul de a se retrage din contract după ce serviciul a fost furnizat integral, dacă consumatorul este obligat să plătească prețul în temeiul contractului,

11.3. Livrarea sau furnizarea unui produs, al cărui preț depinde de mișcările de preț de pe piața financiară, pe care comerciantul nu le poate influența și care pot apărea în timpul expirării perioadei de retragere,

11.4. Livrarea de bunuri fabricate conform specificațiilor consumatorului sau de bunuri realizate la comandă,

11.5. Livrarea de bunuri care sunt supuse deteriorării sau alterării rapide,

11.6. Livrarea de bunuri ambalate în ambalaje de protecție care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul de protecție a fost rupt la livrare,

11.7. Livrarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare,

11.8. Livrarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, livrarea acestora putând fi efectuată cel mai devreme după 30 de zile, iar prețul acestora depinde de fluctuațiile prețurilor pieței pe care comerciantul nu le poate influența,

11.9. Efectuarea de reparații sau întreținere urgente în timpul unei vizite la consumator, pentru care consumatorul a solicitat în mod expres comerciantului; Aceasta nu se aplică unui contract al cărui obiect este furnizarea unui serviciu altul decât repararea sau întreținerea și unui contract al cărui obiect este furnizarea de bunuri, altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparațiilor sau întreținerii, dacă contractele au fost încheiate în timpul vizitei comerciantului la consumator și consumatorul nu a comandat aceste bunuri sau servicii în avans,

11.10. Furnizarea de înregistrări sonore, înregistrări de imagini, înregistrări audiovizuale sau software în ambalaje de protecție care au fost sparte după livrare,

11.11. Furnizarea de periodice, altele decât furnizarea lor în baza unui contract de abonament,

11.12. Bunuri achiziționate la licitație publică,

11.13. Furnizarea de servicii de cazare în alte scopuri decât cazarea, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, furnizarea de servicii de catering sau furnizarea de servicii legate de activități de agrement, dacă în temeiul contractului comerciantul urmează să furnizeze aceste servicii la un moment convenit precis sau într-o perioadă convenită precis,

11.14. Furnizarea de conținut digital pe care comerciantul îl furnizează altfel decât pe un suport tangibil, dacă furnizarea de conținut digital a început și consumatorul și-a dat acordul... consimțământul explicit pentru începerea furnizării de conținut digital înainte de expirarea perioadei de retragere, a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului său, își pierde dreptul de a se retrage din contract odată cu începerea furnizării de conținut digital, iar comerciantul a furnizat consumatorului confirmarea în temeiul articolului 17, alineatul 12, litera b) sau alineatului 13, litera b) din Legea nr. 108/2024 privind protecția consumatorilor și modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare, dacă consumatorul este obligat să plătească prețul în temeiul contractului.

XII. Exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract la distanță și dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale

12.1. Consumatorul se poate retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale în termen de

a) 14 zile de la data

primirii bunurilor de către consumator în temeiul punctului 12.4.

încheierii unui contract al cărui obiect este prestarea unui serviciu,

încheierii unui contract de furnizare a apei care nu este destinată vânzării într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată și a unui contract de furnizare și consum de energie termică,

încheierii unui contract de furnizare a conținutului digital pe care comerciantul îl furnizează altfel decât pe un suport material,

b) 30 de zile de la data încheierii contractului în timpul sau în legătură cu o vizită nesolicitată sau la sau în legătură cu un eveniment de vânzare.

12.2. În cazul în care comerciantul a furnizat consumatorului informații specifice privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comerciantului abia ulterior, dar nu mai târziu de 12 luni de la începerea perioadei de retragere prevăzute la punctul 12.1., consumatorul se poate retrage din contractul la distanță sau din contractul încheiat în afara sediului comerciantului în termen de:

a) 14 zile de la data la care comerciantul a îndeplinit suplimentar obligația de informare, dacă termenul prevăzut la punctul 12.1., litera a), sau

b) 30 de zile de la data la care comerciantul a îndeplinit suplimentar obligația de informare, dacă termenul prevăzut la punctul 12.1., litera b) a expirat.

12.3. Dacă comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comerciantului sau în temeiul punctului 12.2, consumatorul se poate retrage din contractul la distanță sau din contractul încheiat în afara sediului comerciantului în termen de 12 luni de la expirarea perioadei prevăzute la punctul 12.1.

12.4. Bunurile se consideră a fi fost primite de consumator în momentul în care consumatorul sau o terță parte desemnată de acesta, alta decât transportatorul, preia toate părțile bunurilor comandate sau dacă

a) bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultima dată,

b) bunurile constând din mai multe părți sau bucăți sunt livrate, în momentul preluării ultimei părți sau bucăți,

c) bunurile sunt livrate în mod repetat pe o anumită perioadă de timp, în momentul preluării primelor bunuri.

12.5. Consumatorul se poate retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract negociat în afara spațiilor comerciale, al cărui obiect este livrarea de bunuri, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.

12.6. Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract negociat în afara spațiilor comerciale în formă scrisă sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil și, dacă contractul a fost încheiat oral, orice declarație clar formulată din partea consumatorului care exprimă voința acestuia de a se retrage din contract (denumită în continuare „notificare de retragere din contract”) este suficientă pentru exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contract. Consumatorul poate utiliza formularul model de retragere.

12.7. Perioada de retragere în temeiul paragrafelor 12.1. - 12.3. se consideră respectată dacă consumatorul trimite o notificare de retragere din contract comerciantului cel târziu în ultima zi a perioadei.

12.8. Consumatorul se poate retrage din contract numai în legătură cu un anumit produs sau produse, dacă comerciantul a furnizat sau a prestat mai multe produse în baza unui contract la distanță sau a unui contract negociat în afara spațiilor comerciale.

12.9. Sarcina probei pentru exercitarea dreptului de retragere revine consumatorului.

XIII. Drepturile și obligațiile consumatorului după retragerea dintr-un contract la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului

13.1. Consumatorul este obligat să returneze bunurile sau să le predea comerciantului sau unei persoane desemnate de comerciant pentru preluarea bunurilor în termen de 14 zile de la data retragerii din contractul la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului în temeiul punctului 12.1; acest lucru nu se aplică dacă comerciantul propune să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta. Termenul în temeiul primei teze se consideră respectat dacă consumatorul trimite bunurile comerciantului cel târziu în ultima zi a termenului.

13.2. La retragerea dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului în temeiul punctului 12.1, consumatorul suportă doar costurile de returnare a bunurilor către comerciant sau către persoana desemnată de comerciant pentru preluarea bunurilor; Acest lucru nu se aplică dacă comerciantul a fost de acord să suporte costurile el însuși sau dacă comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare, adică dacă comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la instrucțiunile privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract la distanță și al unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale.

13.3. Consumatorul este răspunzător pentru reducerea valorii bunurilor care a rezultat ca urmare a manipulării bunurilor care depășește manipularea necesară pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor; acest lucru nu se aplică dacă comerciantul nu a îndeplinit obligația de informare în temeiul articolului 15 alineatul 1 litera f) din Legea nr. 108/2024 din Legea privind protecția consumatorilor și modificările aduse anumitor legi, cu modificările ulterioare.

13.4. Consumatorul este obligat să plătească comerciantului prețul pentru prestația efectiv furnizată până la data livrării notificării de retragere din contract, dacă, în temeiul articolului 19 alineatul 1 din Legea nr. 108/2024 din Legea nr. privind protecția consumatorilor și privind modificările și completările anumitor legi, astfel cum a fost modificată, se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale comerciantului, al cărui obiect este prestarea unui serviciu, furnizarea de apă care nu este destinată vânzării într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată sau furnizarea de căldură, iar înainte de începerea prestării prestației, acesta și-a dat consimțământul explicit în temeiul articolului 17, alineatul 10, litera c) din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și privind modificările și completările anumitor legi, astfel cum a fost modificată. Prețul pentru prestația efectiv prestată se calculează proporțional pe baza prețului total convenit în contract. Prețul pentru prestația efectiv prestată se calculează pe baza prețului de piață al prestației prestate, dacă prețul total convenit în contract este supraevaluat.

13.5. Consumatorul nu va suporta nicio obligație sau cost suplimentar din exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale în temeiul punctului 11.1., cu excepția obligațiilor prevăzute la punctele 13.1., 13.3. - 13.5. și a obligației de a plăti costuri suplimentare în temeiul punctului 14.3.

XIV. Drepturile și obligațiile comerciantului după ce consumatorul se retrage dintr-un contract la distanță și dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale

14.1. Comerciantul este obligat să returneze consumatorului, în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract, toate plățile primite de la consumator pe baza sau în legătură cu un contract la distanță, un contract încheiat în afara spațiilor comerciale sau un contract suplimentar, inclusiv costurile de transport, livrare, taxe poștale și alte costuri și taxe.

14.2. Comerciantul este obligat să returneze consumatorului toate plățile efectuate în temeiul punctului 14.1. în măsura corespunzătoare retragerii din contract, dacă consumatorul nu s-a retras din întregul contract la distanță sau din întregul contract negociat în afara spațiilor comerciale. Comerciantul nu poate percepe consumatorului costuri suplimentare pentru transport, livrare, taxe poștale și alte costuri și taxe.

14.3. Comerciantul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă acesta a ales în mod explicit o metodă de livrare alta decât cea mai ieftină metodă de livrare comună oferită de comerciant. Costurile suplimentare sunt înțelese a fi diferența dintre costurile de livrare alese de consumator și costurile celei mai ieftine metode comune de livrare oferite de comerciant.

14.4. Comerciantul nu poate solicita consumatorului rambursarea costurilor pentru

a) furnizarea unui serviciu, furnizarea de apă care nu este de vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată sau furnizarea de căldură în perioada de retragere din contract în temeiul punctelor 12.1. - 12.3., indiferent de amploarea executării prestației, dacă:

comerciantul nu a furnizat consumatorului informații în temeiul articolului 15 alineatul (1) litera (f) sau (h) din Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor și privind modificările și completările anumitor legi, cu modificările ulterioare, sau

consumatorul nu i-a dat comerciantului consimțământul explicit pentru a începe furnizarea serviciului sau furnizarea de apă sau căldură în temeiul articolului 17 alineatul (10) litera (c) din Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor și privind modificările și completările anumitor legi, astfel cum au fost modificate,

b) furnizarea integrală sau parțială a conținutului digital furnizat de comerciant, altfel decât pe un suport tangibil, dacă:

consumatorul nu a dat comerciantului consimțământul explicit pentru a începe furnizarea de conținut digital în temeiul articolului 17 alineatul (10) litera (c) din Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor și privind modificările și completările anumitor legi, astfel cum a fost modificată,

consumatorul nu a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului în temeiul primului punct, își pierde dreptul de a se retrage din contract sau

comerciantul nu a furnizat consumatorului confirmarea în temeiul articolului 17, alineatul 12, litera b) sau alineatul 13, litera b) din Legea nr. 108/2024 Coll. privind protecția consumatorilor și privind modificările și completările anumitor legi, astfel cum a fost modificată.

14.5. Comerciantul nu este obligat să returneze plățile către consumator în temeiul punctului 14.1. la retragerea dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului, al cărui obiect este livrarea de bunuri, înainte ca bunurile să îi fie livrate sau până când consumatorul dovedește că bunurile au fost returnate comerciantului, cu excepția cazului în care comerciantul propune ca bunurile să fie ridicate personal sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta.

14.6. Comerciantul este obligat să returneze consumatorului plățile în temeiul punctului 14.1. în același mod în care consumatorul le-a plătit; acest lucru nu afectează dreptul comerciantului de a conveni cu consumatorul asupra unei alte metode de plată, dacă consumatorului nu i se percepe nicio taxă în legătură cu plata.

14.7. Comerciantul este obligat să asigure ridicarea bunurilor pe cheltuiala proprie în termenul conform punctului 14.1., dacă, în baza unui contract încheiat în afara sediului comerciantului, bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului și, ținând cont de natura bunurilor, nu este posibilă returnarea bunurilor comerciantului prin poștă.

14.8. Compensarea unilaterală a creanțelor dintre comerciant și consumator care decurg din retragerea din contract, conform punctului 11.1, este interzisă.

XV. Autoritatea de supraveghere:

15.1. Autoritatea competentă care efectuează supravegherea legalității în domeniul protecției consumatorilor este:

Inspectoratul Slovac de Inspecție Comercială

cu sediul în Trenčín pentru județul Trenčín

Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

Departamentul de Supraveghere

tel. nr.: 032/640 01 09

fax: 032/640 01 08

email: tn@soi.sk

linkul pentru depunerea reclamațiilor: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 XVI. Alternatívne riešenie sporov 

16.1. În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a gestionat reclamația sa sau consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de despăgubire. Dacă Vânzătorul răspunde negativ la cererea consumatorului în conformitate cu propoziția anterioară sau nu răspunde la o astfel de cerere în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia către consumator, consumatorul are dreptul de a depune o propunere de inițiere a unei soluții alternative a litigiilor în conformitate cu prevederile articolului 12 din Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și privind modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum cu Vânzătorul este Inspecția Comercială Slovacă (puteți găsi persoana de contact https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), sau o altă entitate juridică autorizată relevantă, înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor, gestionată de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (Lista este disponibilă pe site-ul web http://www.mhsr.sk/, sau direct pe site https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Consumatorul are dreptul de a alege pe care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor enumerate să o contacteze. Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site pentru a trimite o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum. http://ec.europa.eu/consumers/odr/,sau direct pe site https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către Cumpărător, care acționează în calitate de consumator la încheierea și îndeplinirea contractului. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă doar la un litigiu dintre consumator și Vânzător, care decurge din sau este legat de un contract de consum. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă doar la contractele încheiate la distanță. Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor poate respinge propunerea dacă valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea ADR poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea soluționării alternative a litigiilor, de până la maximum 5 EUR, inclusiv TVA.

Toate informațiile suplimentare privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător - consumator, care decurg din Contractul de Vânzare-Cumpărare ca acord de consumator sau legate de Contractul de Vânzare-Cumpărare ca acord de consumator, sunt furnizate pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace. www.mhsr.sk și în Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consumatori și privind modificările și completările anumitor legi, astfel cum a fost modificată.

XVII. Dispoziții suplimentare

17.1. Vânzătorul nu va încheia un contract de vânzare-cumpărare și nu va efectua vânzarea, intermedierea sau livrarea de băuturi / produse / alcoolice, produse din tutun și alte produse către persoane (Cumpărători) care nu au împlinit vârsta de 18 ani la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare și a căror vânzare către persoane sub 18 ani este interzisă, în conformitate cu și în conformitate cu reglementările legale valabile și efective ale Republicii Slovace. În legătură cu cele de mai sus, Vânzătorul va verifica îndeplinirea condiției de împlinire a vârstei de 18 ani de către Cumpărător, prin verificarea vârstei prin intermediul actului de identitate / cărții de identitate sau pașaportului / Cumpărătorului, la predarea comenzii către Cumpărător. Vânzătorul va efectua cele de mai sus prin intermediul unei persoane autorizate care urmează să livreze comanda către Cumpărător. Dacă Cumpărătorul are sub 18 ani sau dacă Cumpărătorul nu dovedește sau refuză să își dovedească vârsta, Vânzătorul nu va livra comanda către Cumpărător și contractul de vânzare-cumpărare va expira.

XVIII. Informații privind codurile adoptate

18.1. Comerciantul informează consumatorii că nu există coduri de conduită relevante speciale pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte, prin cod de conduită înțelegându-se un acord sau un set de reguli care definesc conduita Vânzătorului, care s-a angajat să respecte acest cod de conduită în legătură cu una sau mai multe practici comerciale specifice sau sectoare de afaceri, dacă acestea nu sunt stabilite prin lege sau prin altă reglementare legală sau măsură a unui organ al administrației publice, pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte, precum și modul în care consumatorul se poate familiariza cu acestea sau poate obține textul acestora.

XIX. Recenzii ale produselor pentru consumatori

19.1. Comerciantul nu controlează și nu limitează recenziile produselor doar la acele persoane care au achiziționat produsul de la Comerciant.

XX. Dispoziții finale

20.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale. Obligația de a notifica în scris modificările aduse Termenilor și Condițiilor Generale se îndeplinește prin publicarea acestora pe site-ul Vânzătorului. În cazul unei modificări a Termenilor și Condițiilor Generale, relația dintre Cumpărător și Vânzător va fi guvernată de Termenii și Condițiile Generale valabile și în vigoare la data încheierii Contractului de Vânzare-Cumpărare, până la momentul încetării acestuia.

20.2. Acești Termeni și Condiții Generale fac parte integrantă din Procedura de Reclamații și Principiile și Instrucțiunile privind Protecția Datelor cu Caracter Personal ale acestui Site web. Documentele - Procedura de Reclamații și Principiile și Instrucțiunile privind Protecția Datelor cu Caracter Personal ale acestui Site web sunt publicate pe domeniul Site-ului web al Vânzătorului.

20.3. Acești Termeni și Condiții Generale vor intra în vigoare la data publicării lor pe site-ul web al Vânzătorului la data de 21.08.2024.

 

Anexa nr. 1 – Termeni de licență pentru utilizarea conținutului electronic de către clienții finali

Obligațiile Vânzătorului privind termenii de utilizare a conținutului electronic de către clienții finali (denumite în continuare „Termeni de licență”):

Vânzătorul se angajează să condiționeze achiziționarea de conținut electronic de acordul Clientului final (denumit în continuare „Utilizator”) cu următorii termeni și condiții, iar acești Termeni de licență trebuie să fie disponibili în mod clar și vizibil în magazinul online (site-ul web) al Vânzătorului, cel puțin în această măsură. Vânzătorul nu are această obligație în măsura în care nu este permis să facă acest lucru de legislația aplicabilă a Republicii Slovace.

Conținut electronic. În sensul Termenilor de licență, Conținut electronic înseamnă orice Conținut electronic, indiferent de formatul în care este realizat.

Utilizarea Conținutului Electronic. Conținutul Electronic este înregistrat pe numele Utilizatorului. Vânzătorul acordă Utilizatorului un drept neexclusiv și netransferabil de a crea (descărca) și stoca un număr rezonabil de copii permanente ale Conținutului Electronic dat și dreptul de a vizualiza, utiliza și afișa Conținutul Electronic de un număr nelimitat de ori, exclusiv pentru uz personal. Conținutul Electronic va fi considerat licențiat de către Vânzător Utilizatorului, cu excepția cazului în care Vânzătorul specifică altfel.

Restricții. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, Conținutul Electronic este protejat de legea drepturilor de autor. Utilizatorul nu are dreptul să vândă, să închirieze, să împrumute, să distribuie, să transmită, să sublicențieze sau să cesioneze în alt mod drepturile asupra Conținutului Electronic sau a oricărei părți a acestuia către terți și nici să elimine orice notificări sau etichete de proprietate conținute în Conținutul Electronic. Utilizatorul nu are dreptul să eludeze, să modifice, să dezactiveze sau să elimine nicio protecție care protejează Conținutul Electronic. Utilizatorul nu are dreptul să încurajeze, să asiste sau să autorizeze nicio altă persoană să facă acest lucru.